风落落

《Blinded By Love》——Lenka





《Blinded By Love》——Lenka


I came home and nothing was right

我回到家中,感到什麽也不对劲

It's been a while since a fight

离上次那次吵架已经过了很久

Well, maybe tonight my need for love

也许今晚我需要爱

Can crowd my sight

以来充实我的视野

And I say things out of spite

我曾经乱说话

Or I push you aside

或者把你推向一边


No, I don't know how to fix it

不,我不知道怎样修复我们的感情

I am falling apart and I am breaking your heart

我崩溃了,也让你心碎了

Help me to see

我需要你帮我看清这个世界

'Cause I am blinded by love, blinded by love

因为我迷失于爱里,迷失于爱里

And help me to be the one to guide us

让我成为那个引领我们的人吧

Through the dark things we do

帮助我们在黑暗中找到方向

Now I know I can be tough sometimes

我知道我有时候有些刻薄

My words come out like knives

我说的话如刀锋般尖利

Cutting the space between us

把我们硬生生的割开

And you try, yeah, I know you try

你曾尝试过,是阿 我知道你曾尝试著

To just let things slide

不计较这麼多

But what good is that to us?

但是这对我们之间的感情有好处吗?

Oh, oh, I don't know

喔喔, 我不知道

I am falling apart and I am breaking your heart

我崩溃了,也让你心碎了

Help me to see

我需要你帮我看清这个世界

'Cause I am blinded by love, blinded by love

因为我迷失于爱里,迷失于爱里

And help me to be the one to guide us


让我成为那个引领我们的人吧

Through the dark things we do

帮助我们在黑暗中找到方向

Oh, I don't know what possibly changed

喔, 我不知道我们之间是什麽变了

We were so good, so good

我们曾经如此的相爱,如此的相爱

And where is the light at the end of this tunnel

然而 这条隧道末端的光线又在哪里

'Cause I am falling apart and I am breaking your heart

因为我崩溃了,也让你心碎了

Help me to see

我需要你帮我看清这个世界