风落落

What Am I To You? - Norah Jones

Norah Jones的《what am I to you》,温熟慵懒磁性的嗓音,歌词写的很美很抒情,旋律也很有节奏感。

 

《What Am I To You?》—— Norah Jones

 

What am I to you 我是你的谁 
Yah well if my sky should fall 是的,如果我的天空塌下来 
Would you even call 你会给我电话吗 
Opened up my heart 敞开心扉 
I never wanna part 我根本不想分开 
I'm givin you the ball 我愿给你我的所有 
I look in your eyes 从你眼中 
I can feel the butterflies 我能感受到蝴蝶在翩翩起舞
Could you find a love in me 你可以爱我吗 
Could you carve me in a tree 你可以把我刻在树上吗 
Don't fill my heart with lies 不要让我的心充满谎言
I will you love when you're blue 当你悲伤的时候我会更爱你 
Tell me darlin true 告诉我,亲爱的,诚实地
What am I to you 我是你的谁
What am I to you 我是你的谁
What am I to you 我是你的谁

热度(7)