风落落

Sunday Morning (Maroon 5) - Freedom Orchestra

Freedom Orchestra翻唱的Maroon 5的一首歌。


《Sunday Morning (Maroon 5) 》——Freedom Orchestra


Sunday morning rain is falling

星期天早晨的雨在下着

Steal some covers share some skin

洗刷了某些遮盖物,又重新的覆盖了新的

Clouds are shrouding us in moments unforgettable

云层环绕在你我之间,这段时光是那么的无法遗忘

You twist to fit the mold that I am in

你将你自己打造成适合我的样子


But things just get so crazy living life gets hard to do

但在我们的生活变得艰辛的时候 这一切都变得不那么真实

And I would gladly hit the road get up and go if I knew

但是如果让我知道有一天这将指引我重新来到你身边

That someday it would lead me back to you

我会高兴的坚持下去

That someday it would lead me back to you


That may be all I need

这可能就是我所需要的全部

In darkness she is all I see

在那些暗无天日的岁月里 她就是我所看见的全部

Come and rest your bones with me

请来到我的身边

Driving slow on Sunday morning

让星期天的早晨过的慢一点吧

And I never want to leave

我从来没想过要离开过


Fingers trace your every outline

我的手指跟随着你所有的轮廓

Paint a picture with my hands

用我自己的手绘制出美好的图画

Back and forth we sway like branches in a storm

我们前前后后的摇摆就如同在暴风雨里面的飘动的树枝

Change the weather still together when it ends

当暴风雨过后 我们还是在一起


……

Oh..yeah..

but things just get so crazy living life gets hard to do

Sunday morning rain is falling and I'm calling out to you

星期天早晨的雨在下着,我正在给你电话

Singing someday it'll bring me back to you..yeah.. 

高声唱着 总有一天我会带你回到我的身边

Find a way to bring myself back home to you

总会找到一个方法带你回我的家

May not know that may be all I need

你也许不知道那就是我需要的全部

In darkness she is all I see

在那些暗无天日的岁月中,她就是我看见的全部

Come and rest your bones with me

请留下和我在一起

Driving slow on Sunday morning

让星期天的早晨过的慢一些吧

Driving slow

更慢一些吧


Cross a flower in your hair

让我摘朵花在你的发间 慢慢享受这一刻


热度(1)