风落落

By My Side - David Choi

小清新

《By My Side》—— David Choi

I'm just listening to the clock go ticking,
lying waiting as the time goes by.
I think of you with every breath I take,
I need to feel your heartbeat next to mine.
You're all I see, in everything.

I just wanna hold you,
I just wanna kiss you,
I just wanna love you all my life.
I normally wouldn't say this,
but I just can't contain it.
I want you here forever,
right here by my side.

All the fears you feel inside,
and all the tears you cry,
they're ending right here.
I'll heal your heart and soul;
I'll keep you *oh* so close.
Don't worry; I'll never let you go.
You're all I need, you're everything.

I just wanna hold you,
I just wanna kiss you,
I just wanna love you all my life.
I normally wouldn't say this,
but I just can't contain it.
I want you here forever,
right here by my side.

No one else will ever do.
I got a stubborn heart for you.
Call me crazy, but its true; I love you.
I didn't think that it would be,
you have made it clear to me.
You're all I need.

I just wanna hold you,
I just wanna kiss you,
I just wanna love you all my life.
I normally wouldn't say this,
but I just can't contain it.
I want you here forever,
right here by my side. 

 

       我听着钟滴滴嗒嗒地走
  时间流逝,我百无聊赖地等着
  每一刻呼吸我都想着你
  我需要感受到你在我身边的心跳
  你是我眼中的一切

  我只想握着你的手
  我只想吻着你
  我只想爱你一生
  我通常不会说这些甜言蜜语
  但我已经无法抑制
  我想要你永远在这里
  就在我的身旁

  你所有的恐惧和泪水
  都会在这里终结
  我会治愈你灵魂的伤口
  我会紧紧在你左右
  别担心,我永远不会放手
  你就是我所需要的一切

  我只想握着你的手
  我只想吻着你
  我只想爱你一生
  我通常不会说这些甜言蜜语
  但我已经无法抑制
  我想要你永远在这里
  就在我的身旁

  没有人会像我这样
  我在你面前变得笨拙可笑
  说我疯狂,但事实是我爱你
  我本认为这不可能
  但你让我对爱看的清晰
  你是我所需要的一切

  我只想握着你的手
  我只想吻着你
  我只想爱你一生
  我通常不会说这些甜言蜜语
  但我已经无法抑制
  我想要你永远在这里
  就在我的身旁

热度(5)