风落落

It Had to Be You - Kenny Rogers

Kenny Rogers的翻唱版本

 

《It Had to Be You》—— Kenny Rogers

Why do I do, just as you say 为什么我像你说的这样做

Why must I just, give you your way 为什么我要让你走自己的路

Why do I sigh, why don′t I try to forget 为什么我要叹息,为什么我不试图忘记

It must have been something lovers call fate 这其中一定有相爱的人常说的命运

Kept me saying: "I have to wait" 不断地对我说:“我必须等待”

I saw them all, just couldn′t fall ′til we met 我什么都看到了,但我只在我们相遇后才降落(应该类似于体会到爱吧)

It had to be you, it had to be you 那一定是你,一定是你 

I wandered around, and finally found the somebody who 我四处漫步。最后找到了 

Could make me be true, could make me be blue 那个可以使我真实。也可以使我低落 

And even be glad, just to be sad thinking of you 即使我很高兴单一想到你还是难过 

 

Some others I′ve seen, might never be mean 我见过的其他人,可能从不平庸 

Might never be cross, or try to be boss 可能从不发怒或是想要成为主导 

But they wouldn′t do 但他们不会做 

For nobody else, gave me a thrill with all your faults, I love you still 因为没有其他的人会像你犯的错误一样让我紧张,我依旧爱你 

It had to be you, wonderful you 那一定是你,奇特的你 

It had to be you 那一定是你 

 

Some others I′ve seen, might never be mean 我看到的其他人,可能从不平庸 

Might never be cross, or try to be boss 可能从不发怒或是想要指挥别人 

But they wouldn′t do 但他们不会这样做 

For nobody else, gave me a thrill with all your faults, I love you still 因为没有其他人会像你犯的错误那样让我紧张,我依旧爱着你 

It had to be you 那一定是你 

It had to be you 一定是你 

It had to be you, woah wonderful you 一定是你,奇妙的你 

It had to be you一定是你 .

热度(4)