风落落

【转】《Thank you for hearing me》——王菲、Sinead O'Connor

 

 

 

《Thank you for hearing me》——王菲

 

Thank you for hearing me
Thank you for hearing me
Thank you for hearing me
Thank you for hearing me
Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for seeing me
Thank you for seeing me
Thank you for seeing me
Thank you for seeing me
And for not leaving me
And for not leaving me
And for not leaving me
And for not leaving me
Thank you for staying with me
Thank you for staying with me
Thank you for staying with me
Thank you for staying with me
Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me
You are gentle with me
You are gentle with me
You are gentle with me
You are gentle with me
Thanks for silence with me
Thanks for silence with me
Thanks for silence with me
Thanks for silence with me
Thank you for holding me
And saying "I could be"
Thank you for saying "Baby"
Thank you for holding me
Thank you for helping me
Thank you for helping me
Thank you for helping me
Thank you, thank you for helping me
Thank you for breaking my heart
Thank you for tearing me apart
Now I'm a strong, strong heart
Thank you for breaking my heart


谢谢你倾听我
谢谢你爱恋我
谢谢你注视着我
而未弃我而去
谢谢你与我相伴
谢谢你没伤害我
谢谢你温柔对我
谢谢你的沉默不语

谢谢你与我紧紧相依

谢谢你支持我,而且鼓励我说"我能行"
谢谢你帮助我.
谢谢你让我伤心
谢谢你让我魂不守舍

现在我已变得很坚强
谢谢你让我伤心。

 

  

 


《Thank You For Hearing Me》—— Sinead O'connor(原唱)

 

       

 对Sinead O'Connor的印象始终停留在那个剃着光头,轮廓幽深清冽,却又异常美丽的脸孔上,还有她曾经的桀骜不驯和锋芒毕露,孤傲倔强的像一个zhan shi一般。

       

1966 年 12 月 8日生于爱尔兰的都柏林,是一位非常具有zheng yi性的光头女歌手,她说她不是承担着qu yue男人义务的xing gan偶像,她在努力的做一个真正意义上的严肃的艺术家。她的童年生活充斥着动荡与创伤。在全球各种公共场合,她直率的禀性常常表现为傲慢无礼,但这类勇敢行为最终为她赢得了无数崇拜者。她曾经在获得四项提名的情况下拒绝参加格莱美的角逐;也曾经因shao hui罗马教皇的画像而被美国观众赶下台。但她的音乐天赋让人无法拒绝。她的音乐植根于合成摇滚、凯尔特民歌与朋克音乐。

      

《Thank You For Hearing Me》 这首歌是1994年发行的宇宙母亲里的一首,在经过93年精神ben kui企图zi sha以后,Sinead O'Connor在她28岁的时候回归了平和,也开始了她的忏悔。谢谢你爱过我,谢谢你陪伴我,谢谢你让我心碎,现在的我已经坚强。当这个女人开始感谢曾经的一切创伤带给她现在的坚强的时候,我知道她的世界已经蜕变升华。

 

 

《Thank You For Hearing Me》原唱Sinead O'Connor

 

       

专辑的封套上,引用了叶芝的诗句:他们的孩子的孩子会说他们曾拥有过。

       

她说:这是一个爱尔兰祈祷者的奉献。

       

那日在一帖子里看到介绍O'Connor 这一序言。我已无话。

 

---其实只有美丽吹动的风才知道,她已受伤。她仍在飞行。(海子)-----