风落落

《Levi Blues》——Dala

     


《Levi  Blues》,来自加拿大Sheila 和Amanda组成的Dala献来轻快的的女声二重唱。曲调非常轻松,适合午后小憩。听到的是放松,释怀的感觉。

 

 

《Levi   Blues》——Dala

I always come back to you

Lyrics by bayan @ LK歌词组 Pop分队

I've been waiting for a guy like you
You've been waiting to be my guy too
I'll go to Paris see the lovers in the park
Try California walk the beaches in the dark

I'll see the world in my Levi blues
But I'll always come back
I'll always come back to you

I've been waiting for a guy like you
You've been waiting to be my guy too
I'll go to China, write "I love you" on the wall
And maybe London, catch a show with Albert Hall

I'll see the world in my Levi blues
But I'll always come back
I'll always come back to you

I'll always come back to you
He loves me, he loves me not
He loves me, he loves me not
He loves me, he loves me not
He loves me
Yeah yeah yeah

Yeah yeah yeah

I've been waiting for a guy like you
You've been waiting to be my guy too
In the big Apple where we both take a bite
We'll have to hurry 'cause we always miss our flight

We'll see the world in our Levi blues
We'll see the world in our Levi blues
'Cause I always come back
I always come back to you
(I've been waiting for a guy like you)
I always come back to you
(I've been waiting for a guy like you)
I always come back to you
He loves me, he loves me not
He loves me, he loves me not
He loves me, he loves me not
He loves me
Yeah yeah yeah

Lrc by bayan from LK Lyrics Group




我总是向你回来
我一直在等待一个像你这样的家伙
你一直等待我的人太多
我会去巴黎看到在公园里的恋人
加利福尼亚的海滩散步尝试在黑暗中

我会看到我的列维蓝调世界
但我会永远回来
我将永远向你回来

我一直在等待一个像你这样的家伙
你一直等待我的人太多
我会去中国,写上“我爱你”在墙上
也许伦敦,赶上与艾伯特大厅展示

我会看到我的列维蓝调世界
但我会永远回来
我将永远向你回来

我将永远向你回来
他爱我,他不爱我
他爱我,他不爱我
他爱我,他不爱我
他爱我
耶耶耶

耶耶耶

我一直在等待一个像你这样的家伙
一直在等待你是我的家伙太
在大苹果,我们既要咬一口
我们得赶紧'我们的事业永远怀念我们的飞行

我们将看到我们的列维蓝调世界
我们将看到我们的列维蓝调世界
因为我总是回来
我总是向你回来
(我一直在等待一个像你这样的家伙)
我总是向你回来
(我一直在等待一个像你这样的家伙)
我总是向你回来
他爱我,他不爱我
他爱我,他不爱我
他爱我,他不爱我
他爱我
耶耶耶