风落落

《Everything's Okay》——Lenka




《Everything's Okay》——Lenka

一切都好


Keep giving me hope for a better day 总是不断的给我希望会有更好的明天

Keep giving me love to find a way 总是不断的给我爱让我

Through this heaviness I feel 来逃离这沉重的感觉

I just need someone to say everything's okay 我只是需要有人说,一切都很好

Woke my weary head 叫醒我疲惫的大脑

Crawled out of my bed 从床上爬起来

And I said Oh, how do I go on? 我说:“哦,我该如何继续?”

Nothing's going right一切都不对

shadow's took the light 阴影带走了光明

Sometimes I need a little sunshine 有时我需要一点阳光

And sometimes I need you 有时我需要你

Through this messy life I made for myself 总是不断的给我爱,从我为自己制造的混乱的生活中找到出路

Heaven knows I need a little 上帝知道我需要

Hope for a better day 对美好的明天抱有一点希望

I needa love to find a way 我需要爱来找寻出路

I gave my hope to you 我把我的希望给了你

When you were early through 在你之前经过的时候

And you said, Oh, I can't go on 你却说:“哦,我不能继续下去

Well now I need it back 那好,我现在把它收回

'Cause I have got a lack of all that's good 因为我缺少好的东西

And I can't go on 并且我不能继续了

Sometimes I just need a little sunshine 有时我需要一点阳光

Everything's okay everything's okay一切都很好,一切都很好

I needa love to find a way 我需要爱来找寻出路


热度(1)