风落落

Always On My Mind - Chris de Burgh

《Always on My Mind》—— Chris de Burgh

maybe i didn't treat you 或许我待你不够好

quite as good as i should have 没有尽我所能

maybe i didn't love you 可能我对你的爱不够

quite as often as i could have 常忽略了你

little things i should have said and done 有些小事是我本应该去说和做

i just never took the time 我后悔以前没有把握时机

you were always on my mind 你一直在我脑海里挥之不去

you were always on my mind 你一直在我脑海里挥之不去

maybe i didn't hold you 可能我没有在你身边

all those lonely, lonely times 在那孤独,寂寞的时候

and i guess i never told you 我想我从没有跟对你说过

i'm so happy that you're mine 有你在身边我有多幸福

if i make you feel second best 倘若我让你觉得我不是将你放在第一位

girl, i'm sorry i was blind 女孩,我说声对不起一直都是我无知

you were always on my mind 我无时无刻都在想念你

you were always on my mind 我无时无刻都在想念你

tell me, tell me that your sweet love hasn't died 请告诉我你还是爱着我

give me, give me one more chance 请你多给我一次机会

to keep you satisfied, satisfied satisfied 我保证我会使你满意

little things i should have said and done 有些小事是我本应该说和做的

i just never took the time 但我后悔以前没有把握机会

you were always on my mind 你一直在我脑海挥之不去

you are always on my mind 你一直在我脑海挥之不去

you are always on my mind 你一直在我脑海挥之不去

maybe i didn't treat you 或许我对你不够好

quite as good as i should have 没有尽我所能

maybe i didn't love you 可能我不够爱你

quite as often as i could have 没有给你足够的爱

maybe i didn't hold you 可能我不在你身旁

all those lonely, lonely times 在那孤独,寂寞的时候

and i guess i never told you 我想我从没对你说过

i'm so happy that you're mine 有你在身边我有多幸福

maybe i didn't treat you 或许我待你不够好


热度(7)